Belscripts helpen klanten de weg vinden in ivr-manager

De kwaliteit van een interactive voice response-oplossing staat en valt met het juiste belscript. Het installeren van een IVR-manager is dan ook niet alleen een kwestie van de juiste software. Er komt veel mensenwerk bij kijken. Het is belangrijk om bij het ontwikkelen van een belscript op de stoel van de klant te gaan zitten. Waarom bellen mensen? Wat zijn veel voorkomende vragen? Hoe voorkomen we dat ze verdwalen in een woud van opties? Een goed belscript heeft een heldere structuur en geeft richting aan de vraag van de klant. Wordt het te ingewikkeld, breng dan liever een extra schifting in het begin aan, dan nog meer opties aan het eind toe te voegen. Of verwijs naar een apart nummer, waar de klant bijvoorbeeld antwoord vindt op meer technische vragen, of waar een back office met meer ervaren mensen beschikbaar is.

Binnenkort kunt u hier enkele voorbeelden van belscripts downloaden:
Belscript Zorgcentrum
Belscript Hulptelefoon
Belscript 0800-nummer

Advertenties
Dit bericht werd geplaatst in Bereikbaarheid, Contact Center, IVR Manager. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s